Για να αρχικοποίησουμε έναν πίνακα δομών θα χρησιμοποιήσουμε τον τελεστή = όπως ακριβώς κάνουμε και στους δισδιάστατους πίνακες και γενικά στους πίνακες.
Παράδειγμα :
Έτσι δηλώνουμε τα στοιχεία μιας δομής. Με αυτό το τρόπο θα δηλώσουμε 2 δομές τύπου και θα αρχικοιποιήσουμε τα στοιχεία όπως θα φανούν παρακάτω.
Εμφάνιση :
Παράδειγμα :
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | #include<stdio.h> #include<string.h> struct pelates { char name[30]; int price; int choice; }; int main(void) { struct pelates x [ ] = { {"kostas",200,1} , {"nikos",180, 3} }; printf("Stoixeia 1ou pelati : \n \n \n"); printf("******************************\n"); printf("Onoma 1ou pelati : %s\n",x[0].name); printf("Timi 1ou pelati : %d\n",x[0].price); printf("Epilogi 1ou pelati : %d\n",x[0].choice); printf("******TELOS 1os PELATIS*******"); printf("\n \n \n"); printf("Stoixeia 2ou pelati : \n \n \n"); printf("******************************\n"); printf("Onoma 2ou pelati : %s\n",x[1].name); printf("Timi 2ou pelati : %d\n",x[1].price); printf("Epilogi 2ou pelati : %d\n",x[1].choice); printf("******TELOS 2os PELATIS*******"); printf("\n \n \n"); system("pause"); return 0; } |
Έτσι δηλώνουμε τα στοιχεία μιας δομής. Με αυτό το τρόπο θα δηλώσουμε 2 δομές τύπου και θα αρχικοιποιήσουμε τα στοιχεία όπως θα φανούν παρακάτω.
Εμφάνιση :