Social Buttons

Αρχικοποίηση Πίνακα Δομών

Για να αρχικοποίησουμε έναν πίνακα δομών θα χρησιμοποιήσουμε τον τελεστή = όπως ακριβώς κάνουμε και στους δισδιάστατους πίνακες και γενικά στους πίνακες.

Παράδειγμα :


 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
#include<stdio.h>
#include<string.h>
struct pelates
{
 char name[30];
 int price;
 int choice;
};
int main(void)
{
 struct pelates x [ ] = {  {"kostas",200,1} , {"nikos",180, 3}   };

 printf("Stoixeia 1ou pelati : \n \n \n");
 printf("******************************\n");
 printf("Onoma 1ou pelati : %s\n",x[0].name);
 printf("Timi 1ou pelati : %d\n",x[0].price);
 printf("Epilogi 1ou pelati : %d\n",x[0].choice);
 printf("******TELOS 1os PELATIS*******");
 printf("\n \n \n");
 printf("Stoixeia 2ou pelati : \n \n \n");
 printf("******************************\n");
 printf("Onoma 2ou pelati : %s\n",x[1].name);
 printf("Timi 2ou pelati : %d\n",x[1].price);
 printf("Epilogi 2ou pelati : %d\n",x[1].choice);
 printf("******TELOS 2os PELATIS*******");
 printf("\n \n \n");
 system("pause");
 return 0;
}


Έτσι δηλώνουμε τα στοιχεία μιας δομής. Με αυτό το τρόπο θα δηλώσουμε 2 δομές τύπου και θα αρχικοιποιήσουμε τα στοιχεία όπως θα φανούν παρακάτω.


Εμφάνιση :




Copyright © 2015 Sofronas Konstantinos - Sotirios. All Rights Reserved. Designed By Sofronas